Services

Lad os kigge på din forretning med økonomiske briller

Økonomi er et af de vigtigste områder i alle virksomheder. Vi undersøger, analyserer, optimerer og implementerer alle aspekter af virksomhedens økonomi.

Vi er specialister i
Health Care

Vi har mere end 30 års erfaring i rådgivning af speciallæger på vej i egen praksis, herunder de enkelte elementer i processen fra tanke til din første konsultation i egen klinik.

Optimering af din virksomhed

Hvor kan I optimere jeres virksomhed og hvad får I ud af det? Gennem sparring og strategisk rådgivning tilbyder vores konsulenter løbende økonomisk optimering af jeres virksomhed.

Regnskab, revision og skatterådgivning

Vi tilbyder at assistere med opstilling og udarbejdelse af årsrapporter samt regnskabsmæssige opgørelser herunder indberetninger til myndighederne.

Økonomisk rådgivning

Vi udvikler løbende vores servicekoncepter og modeller, således at vi altid kan yde vores kunder den højeste kvalitet af rådgivning baseret på tilgængelighed, effektivitet og troværdighed, som er en del af vores kerneværdier. Vores mission er ikke blot, at levere en årsrapport og en erklæring, men derimod fungere som løbende sparringspartner og rådgiver.

  • Assistance med budgettering
  • Investering og finansiering
  • Generationsskifte og omstrukturering
  • Opstart og etablering af virksomhed
  • Rådgivning om privatøkonomiske forhold
  • Effektivisering og rådgivning af forretningsgange
  • Køb og salg af virksomhed

Dynamisk bogholderi

Vi tilbyder et fremtidssikret bogholderi med den nyeste teknologi inden for regnskabsprogrammer. Vi har mange års erfaring med bogføring og regnskab generelt. Vi søger at finde løsninger inden for bogholderiet, som skaber de bedste rammer for vores kunder, og som ligeledes giver den størst mulige besparelse målt på kroner og ører samt vores kunders eget tidsforbrug hvad angår bogføring, indtastning af bilag mv.

  • Digitalt bogholderi på en fuldt digitaliseret platform
  • Bogføring
  • Momsregnskab og indberetning
  • Afstemninger
  • Tilpasning af kontoplan
  • Etablering af simple og overskuelige forretningsgange

Hvordan ser et typisk forløb ud?

01.  Gennemgang

Vi vil i samarbejde med virksomhedens nøglepersoner, foretage en grundig gennemgang af virksomhedens eksisterende forretningsgange.

02. Analyse

På baggrund af virksomhedens nøgletal, rapporter, budgetter og arbejdsgange vurderer vi blandt andet, hvordan I kan optimere processer, som måske ikke fungerer optimalt.

03. Løsning

Som afslutning på forløbet modtager I en vurdering, der indeholder iagttagelser og løsningsforslag til optimeringer, vi har gjort. De vil have afsæt manuelle, digitale og automatiserede processer.

04. Implementering

Når vi er enige om hvilke processer der skal fokuseres på, vil vi sørge for implementering af alle processerne i løsningsforslagene.
Vi holder jer i hånden i hele implementeringen.

Kontakt os

Vil I mærke en positiv forskel?
Book et uforpligtende møde